Usluga digitalnog marketinga koju morate da odbijete

четвртак, нов 03

Marketing ima u sebi ugrađenu jednu falinku. Postoje ljudi koji ga loše rade. Gomila malih privrednika, poslovanja, preduzeća, firmi, i kompanija u Srbiji ne uspevaju da se uspešno oglašavaju na društvenim mrežama.

Da stvar bude gora, ljudi su postali izuzetno nepoverljivi prema agencijama za digitalni marketing, usled slabih rezultata za uložen novac.

Hajde da postavimo stvari na svoje mesto, i da zamislimo da vi želite da unapredite prisustvo na društvenim mrežama.

Šta agencije mogu i ne mogu da urade

Imate neko predznanje o digitalu, spremni ste da potrošite određeni novac, i znate da nešto mora da se uradi. Tako izgleda početak svakog razgovora sa klijentom, a odatle stvari obično krenu na pogrešnu stranu.

Klijent koji često nema dovoljno znanja, digitalni marketing shvata kao bunar želja. Novac se ubaci u njega, zamislite da se prodaja utrostruči, i to se i desi. Tu se odmah moramo ograditi.

Dobar marketing ne može da spasi loše poslovanje. Postoji gomila offline stvari koje poslovanje može i mora da uradi da bi bilo profitabilno. Digitalni marketing je samo način da lakše otkrijete, ciljate, i stupite u kontakt sa potencijalnim kupcima. To je ono što agencija može da uradi.

Ali, ono što je još bitnije od toga jeste da razumete šta kupujete. U Red Queen agenciji držimo i vodimo se našim motom da je edukacija klijenta presudna za dugoručnu i uspešnu saradnju.

Kada klijent zna šta usluga radi za njega, on može da koordiniše poslovanje da od usluge izvuče maksimum.

Edukacija o društvenim mrežama

Danas su svi čuli za Facebook i Instagram reklame. Ali, kada prvi put uđete u Ads Manager, jako je teško pravilno postaviti kampanje, i dobiti stvarni povrat u novcu koji se vidi kraju meseca.

Da sada imate da uložite 1000$ u reklame, prvo pitanje ne bi trebalo da bude koliki je povrat novca, već kada će on biti. Morate da znate da ništa ne dolazi preko noći, i da morate da sačekate rezultate.

Većina poslovanja nema živaca za ovo, iili su dobili nerealno obećanje o hiljadama dolara koje ih čekaju ako krene da rade plaćene kampanje. Zato, ako želite da izbegnete da bacite novac, morate uvek da pitate za rokove, i da se vodite prema njima. Mi to zovemo reality check.

Vidimo odlično poslovanje. Znamo šta bismo sa njim uradili, kakav dizajn i copy im trebaju, i kako ćemo da radimo sadržaj. Klijent nije za saradnju, on doslovno očekuje da će za mesec dana na svaki uložen dolar imati tri. Najgore je što on nije kriv za takvo nerazumevanje.

Posao većine marketara nije u tome da unaprede vaše poslovanje, nego da vam nešto prodaju. Ukoliko ne mogu da vas provedu kroz strategiju, objasne je, i na osnovu merenja, metrike i analitike pokažu rezultate, vama neko prodaje maglu a ne marketing usluge.

Mi razgovaramo o tome šta društvene mreže mogu da urade za njih, za određeni budžet, i određeno vreme. Nudimo im oglašavanje na društvenim mrežama.

Social media advertising

Social media advertising predstavlja skup organskih i plaćenih marketinških metoda koji treba da vam pomognu da unapredite poslovanje kroz društvene mreže. Ova usluga može uključivati:

  • Community management
  • Pravljenje sadržaja
  • Customer service
  • Plaćene reklame
  • Vođenje plaćenih kampanja
  • Specijalno targetiranje
  • Retartegiranje
  • Brendiranje

Tri osnovne društvene mreže su Facebook, Instagram, i LinkedIn, i mi radimo na sve tri, sve od gore ponuđenih usluga, a za sve informacije možete pozvati 061/11-222-3313 i zakazati sastanak sa nama.

Naš posao je da osiguramo da osiguramo da:

  • Pravilno postavite ciljeve kampanje
  • Imate pravu uslugu za vaše poslovanje
  • Imate pravu strategiju specifičnu za vaše poslovanje
  • Imate određen budžet
  • Možete da proverite performans usluge
  • Možete da ga uporedite sa prethodnim mesecima
  • Možete da vidite poboljšanje prema zacrtanim ciljevima
  • To je ono što nudimo. A ovako to radimo.

Postavljanje social media strategije

Vreme je da se stavimo u vaše cipele. Recimo da se bavite microblanding-om. Imate neku web prezentaciju kao sajt, a prisutni ste više na Instagramu nego na Facebook-u. Negde ste i LinkedIn napravili. Lokalno, dođe neko da uradi obrve, ali živite u Beogradu, i želite da to pogurate malo jače.

Prva stvar koju ćete uraditi jeste da napravite social media strategy. Pravljenje strategije se sastoji iz nekoliko koraka. Pristupamo proceni vaših profila. Ispitujemo kakav ste sadržaj objavljivali, u koje vreme, kakva je analitika.

Potom, prelazimo na istraživanje konkurencije. Možemo da vidimo da postoji nekoliko salona koji odlično rade u delu Beograda gde se nalazite. Ali, baš ste vi jedini koji u tom delu grada nude konturisanje usana. Otkrili smo kompetetivnu prednost.

Sada, možemo da definišemo ciljeve, KPI (ključne metrike uspešnog performansa), i da vidimo kako ćemo i gde da prestignemo konkurenciju, jačajući vaš brend i profit.

Pravljenje social advertising kampanje

Prelazimo na organizovanje vašeg budžeta za plaćene reklame. Kako možemo da vidimo kako to konkurencija radi, mi možemo da se spremimo bolje i ponudimo uslugu koju nemaju. Odlučujemo da nećemo raditi oglašavanje na LinkedIn-u, dok ćemo kao prioritet napraviti Facebook.

Alati nam dozvoljavaju da pravimo posebno-ciljane grupe, kojima ćemo ponuditi vašu uslugu. To je ujedno i najveća prednost social advertising kampanje.

Deo novca ćemo uložiti u reklame na Instagramu, iako smo svesni da on sasvim dobro radi, i da preko njega nalaze vas i vaše usluge.

Sada kada su reklame puštene, i uspešno se javljaju prvi kupci, vreme je da ih dočekamo kako treba. Najveća prednost društvenih mreža jeste da je užasno lako napraviti zajednicu ljudi zainteresovanih oko jedne teme.

Održavanje vaše online zajednice

Social media management je održavanje i vođenje vaših online profila kroz objavljivanje sadržaja i interkaciju sa publikom. Kada ste ih privukli reklamama, sada treba da im pomognete da kupe kroz sadržaj i odgovaranje na poruke i komentare.

Sadržaj koji se objavljuje se objavljuje u optimalno vreme preuzeto iz analitike. Analitika takođe nudi uvid u interesovanja publike, godine, pol, na osnovu čega se i pravi sadržaj. Za pravljenje sadržaja imate copywriter-a i dizajnera, koji će sve to složiti posebno za vas i vašu publiku.

Ako vi ne stignete da odgovorite, odgovara onaj koji je zadužen za održavanje vaših profila, te ljudi mogu saznati sve i zakazati kod vas. Tako bi izgledala social media advertising usluga.

Merenje i praćenje uspeha

Dok se vi bavite crtanjem obrva, mi se bavimo dovođenjem novih klijenata. Svakog meseca dobijate izveštaj, u kome možete da vidite performans. Znate šta ste uložili i šta ste dobili za to.

Ovo je usluga koju ne treba da odbijete budući da znate sve ciljeve, kako se troši vaš novac, i imate vremenski okvir za ostvarivanje rezultata. Ukoliko vam se nudi nešto manje od ovoga, to je usluga koje treba da odbijete.

Za zagarantovan kvalitet usluge pozovite 061/11-222-3313 ili nas Red Queen. Vi birate čime ćete se zadovoljiti, a mi biramo da vam dostavimo duplo više. Birajte.