Pervertajzing – agencijski anali

четвртак, нов 03

Sve što ste želeli da znate o svetu advertajzinga i marketinških agencija!

Rad sa velikim klijentima, organizacija zanimljivih događaja na luksuznim lokacijama, snimanje reklama, nadmetanje agencija u dobijanju novih klijenata, prikaz novih i inovativnih tehnologija… Sve ovo su samo neki od razloga zbog koji je posao u ovakvom okruženju san mnogih mladih ljudi.

Kao i svaki posao, tako i onaj u agencijama ima lepe, ali i manje glamurozne strane. Sve te priče i svoje višegodišnje iskustvo u agencijama, ali i medijima, u knjigu je pretočila Bojana Kovač. Pervertajzing – agencijski anali štivo koje već po naslovu mami kako ljude iz branše, tako i one koji to nisu.

Ova knjiga je nešto što će vam sigurno privući pažnju bilo da ste u marketingu, hoćete da postanete njegov deo ili ste jednostavno radoznali da saznate kako nastaju svi ti događaji, reklame i kampanje koje vidimo na društvenim mrežama, novinama ili televiziji. Čitljiva i pitko napisana knjiga objašnjava sav sjaj i glamur advertajzing agencija, ali i sve ono što se nalazi u njihovoj pozadini. Sve ono što inače ne vidite.

Ideja za knjigu nastala je, kako autorka kaže, sasvim spontano, iz prepiske sa koleginicom i drugaricom koja je iz velike beogradske agencije tada prešla da radi za kompaniju u Švajcarskoj.

„Na osnovu naše prepiske shvatila sam da su doživljaji, opaske, vrcavi opisi isti u našem svetu, gde god da se nalazimo. Svi smo mi jedna osoba, marketing kiborzi čiji glas moraju da čuju nove generacije koje dolaze.“ Knjiga nije bazirana na suvoparnoj teoriji, egzatnoj nauci, već na praksi! Mnogo rada, zabave, obećanja, manipulacija…sve kako to zaista izgleda u advertajzing agenciji.

Koliko agencijski posao može da bude lep, a istovremeno i ne baš divan, koliko je važan rad na sebi, usavršavanje, učenje dodatnih veština možete saznati u ovoj knjizi.

Sve što ste želeli da znate o stavljanju urbane magle u promet, o svetu advertajzinga i marketinških agencija, o šarenim reklamama i skockanim mladim ljudima koji vam kroje realnost

Ako ste mladi, neiskusni i ambiciozni, želite da radite u medijima ili u marketingu a pri tome nemate pojma šta i ko će vas na tim poslovima dočekati, knjiga Pervertajzing – agencijski anali, pravo je štivo za vas. Glavna junakinja (kao i ostali sporedni likovi) je sublimacija svih žena koje su nekad radile u medijima ili marketingu i koje su se suočavale sa nepotizmom, mobingom, ejdžizmom, seksualnim uznemiravanjem i raznim drugim manipulacijama.

Ako ste sanjali o tome da kreirate velike marketinške kampanje; ako ste već iskusili moć/nemoć, manipulaciju, Stokholmski sindrom, strah i ljubavne zablude, a sve ovo u radnom okruženju, na pravom ste mestu!

Knjiga obiluje primamljivim i fascinantnim izrazima kao što su outdoor kampanja, super cool, smart casual, storyboard, casting, product placement, budžet, sponzorstvo, account, event, advertajzing, media buying, account assistant, BTL, ATL – a čitaoca ostavlja bez daha dok u detalje objašnjava poluge manipulacije masa kroz trošenje tuđeg novca.

Bojana Kovač veoma dobro zna o čemu piše jer je deo svoje profesionalne karijere provela u vodećoj marketinškoj agenciji u državi, kao i na nekoliko moćnih televizija.

„Svi se nadamo i živimo od nade. Tako i klijenti žive od nade koju im agencije kroz nemerljiva nematerijalna obećanja ulivaju primenom marketinških alata kao što su strah, nesigurnost i sumnja.“

Dakle, sve što ste želeli da znate o stavljanju urbane magle u promet a niste znali koga da pitate – u knjizi Pervertajzing – agencijski anali – za kojom se grabe svi oni koji rade, radili su ili žele da rade u advertajzingu.

Za svaki slučaj!