Saznajte kako da unapredite vaš biznis kroz društvene mreže i digitalni marketing uz najdetaljnija objašnjenja i alate koji će pomoći rast vašeg biznisa
– Koristite hashtagove da pronađete mušterije
– Kako pratiti i iskoristiti relevantne hashtagove na Instagramu za vaš biznis
– Kako da u svojoj režiji kreiraš zanimljiv sadržaj i mini filmove/video
– 20+ ideja
– Pripreme storija u besplatnim alatima
– Trikovi za optimizovanje storija–Highlights
– 10 predloga za kategorije i teme highlightsa u zavisnosti od industrije kojom se bavite – Besplatni alati za kreiranje highlightsa
–za pretragu
–za pronalaženje ljudi na traženim pozicijama
–za pronalaženje baze poslova
–za pronalaženje i kreiranje sadržaja iz industrije
Bojana Kovač Vučković je diplomirani ekonomista, rođena u Beogradu. Poseduje više od 19 godina iskustva u pisanju i realizaciji projekata i kampanja za domaće i internacionalne klijente iz najrazličitijih industrija. Profesionalni razvoj započinje u PR sektoru agencije “McCann Erickson”, a zatim narednih 7 godina radi integrisane marketing kampanje za neke od najvećih klijenata u zemlji i regionu ispred iste agencije. Nakon toga nekoliko godina radi na televizijama B92, FOX i PRVA TV. Poseduje veoma bogato iskustvo iz komunikacijskog i advertajzing biznisa. Godine 2012. počinje da radi za digitalnu agenciju iz Njujorka “Unicast”, a zatim i samostalno, radeći uglavnom digitalne kampanje, kao i organizacije događaja za domaće i strane klijente u našoj zemlji. Radila je na više od 200 digitalnih kampanja za gotovo sve industrije. Poseduje sertifikat o završenoj obuci u LSPR, dugogodišnje iskustvo predavača u školi “Obuke i kursevi”, veliki broj individualnih kurseva za zaposlene u kompanijama, a bila je i gost predavač na mnogobrojnim fakultetima i studenstkim organizacijama. (AIESEC, Mokroluška škola menadžmenta, Freelance Serbia, Book Talk Novi Sad itd.)
Intezivno se bavi pružanjem konsultantskih usluga, marketingom i copywritingom na društvenim mrežama i realizacijom obuka na temu digitalne strategije i taktike. Trenutno predaje u Privrednoj Komori Srbije i privatnoj školi, a u digitalnoj agenciji “Red Queen” pomaže rast malih i srednjih preduzeća na digitalnim platformama. U svom radu poseban akcenat stavlja na ekspertizu u digitalnom oglašavanju.
Pisac je knjige “Pervertajzing – Agencijski anali” u izdanju izadavčke kuće “Vulkan”.